schtaan

idag var jag på stan en sväng efter skolan.
var in på gina och hittade en fin tröja som jag just tänkte gå och prova. då kommer Asta, 78, gående mot mig (vad gör hon på gina överhuvudtaget??) och utbrister: åå, vilken fin tröja, vart hittade du den?! 

och plötsligt kändes den där tröjan inte så lockande att ens prova längre.

så jag gick till H&M och där hittade jag en jättefin ring som jag provade. vad händer? jamen självklart så fastnar den ju på fingret!! helt jävla fast sitter den!!  det värsta är att det här händer fan varje gång jag provar ringar, det är som att jag tror att mina fingrar är 4 gånger smalare än vad dom är.. 
så jag gömmer mig typ i ett hörn där och står och lirkar och lirkar och tar t o m saliv och försöker få loss den (nu kommer ingen vilja köpa ringar på h&m i fortsättningen p g a rädslan för hepatit och grejjer) och till sist, efter typ 10 långa minuter så får jag lös den. och nu är fingret alldeles rött och svullet men det gör inget.

nu vankas 4 maskiner tvätt och förmodligen ska jag lyckas bättre med det.
ikväll blir det att dejta johanna är det tänkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0