målning

jag har inte så mycket att skriva. jag håller på att måla om garderobsdörren och toadörren. dom var typ ljusbajsbruna innan och nu ska dom bli vita, såklart. det är inte bara dörrarna som får bli vita utan jag tyckte (tydligen) att jag själv skulle få lite färg också. därför är jag nu även vit i håret, på armarna, halsen och i ansiktet.
nu ska jag bege mig till färgbolaget för färgen har tagit slut.
det känns som att dom kommer att säga nåt i stil med: "om du inte hade målat så himla mycket  på dig själv så kanske färgen hade räckt, pucko."

Kommentarer
Postat av: jossan

been there.. done that haha! håller också på att renovera... det suger! det var kul att se dig!

puss

2009-01-05 @ 13:15:55
Postat av: Johanna

du är så duktig du gumman:)

2009-01-05 @ 14:42:12
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0