bonde söker fru - bröllopet

har just sett mitt favoritprogram bonde söker fru! det var sista programmet där dom gifte sig och det var så fint så fint. bland annat sjöng bruden för sin bonde magnus.

emma: åå vad fint!! älskling, om vi gifte oss skulle du vilja att jag sjöng för dig då?
peder: (funderar) hmm... näe!
emma: MEH!!

ett tag senare:

peder: eller ja okej, det finns en låt som jag gillar som du skulle kunna få sjunga.
emma: yes!! vilken är det då?
peder: "kom hem", med barbados

slutsats: här blir det nog inget bröllop!

Kommentarer
Postat av: jojj

jag hoppas att jag är bjuden på erat bröllop. Din sång får man ju inte missa;)

2009-01-26 @ 22:28:47
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0