12 sanningar

här har ni 12 inte alltför kända sanningar om mig.

1. Det första jag gjorde när jag föddes var att bajsa på mammas mage

2. Jag har varit på akuten en gång för att jag fått en snowboard i rumpan


3. Jag har svårt att vara/bli nöjd både med mig själv och med saker jag gör


4. Jag har jobbat som arbetsledare på MCdonalds


5. Den värsta lukten jag vet är när någon kokar hjortronsylt


6. En stor del av kläderna i min garderob har jag aldrig använt



7. Det jag längtar mest efter i mitt liv är att få barn


8. Jag har extrem fotfobi. Fötter är det äckligaste jag vet


9. Mina absoluta favoritprogram är "Bonde söker fru" och "Ensam mamma söker"


10. Jag får rysningar och börjar frysa när jag hör ljudet av att någon borsta tänderna


11. När jag var liten sa jag fitta istället för flicka och ficka


12. Jag kuggade både på teorin och uppkörningen när jag skulle ta körkort


Kommentarer
Postat av: Bea

Det har med barn. Herregud sa mycket man kan vilja/onska/langta!

2009-01-21 @ 21:18:25
URL: http://aboutbea.blogg.se/
Postat av: emelie

det här med bonde söker fru och ensam mamma söker.

den heliga tider framför tvn! jag grät typ när jag jobbade kväll dom dagarna!

och btw emma är jag bara hurtig typ sådär 1ggr per år men jag tänker att jag måste ju föreviga den gången iaf, all annan tid när jag inte bloggarom hur hurtig jag vart sitter jag bara och istrar mig.

2009-01-24 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0