slutbloggat

nu har jag (återigen) bestämt mig för att stänga igen bloggen. men den här gången är det på riktigt faktiskt!
känner att tiden inte finns och det är ingen idé att ha en blogg som man nästan aldrig uppdaterar.

det känns också att för att få några läsare krävs det att man antingen är känd, oerhört provocerande, gravid, eller fotomodell. eller så ska man ha tävlingar och lotta ut massa grejer, uppdatera 17 gånger per dag, eller kunna visa upp en fel och fläckfri "dagens outfit".

själv har jag en hormonstinnt katt, världens minsta lägenhet och 4 dubbelhakor. och typ 3 läsare.


men inte är jag bitter!

tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

menduharjumej även när jag knappt har mellanslag på tangentbordet.

2009-02-10 @ 22:47:01
Postat av: emelie

men emma jag kommer å sakna din blogg, jag följer den slaviskt ;)

jag har utmanat dig på min blogg också ;)

2009-02-11 @ 18:26:25
Postat av: Johanna

Emma, det är väldigt tråkigt att läsa detta inlägg tycker jag. Jag kommer sakna din blogg. Den är ju helt underbar att läsa. Men, om du ångrar dig som jag hoppas att du ska göra så hoppas jag att du berättar det!:P hoppas helgen var riktigt härlig! kramkram vännen! (vi måste dejta i veckan tycker jag!)

2009-02-16 @ 08:22:12
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Louise

Men va fan, du glömde att du är typ världens roligaste också!

2009-03-04 @ 09:53:08
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Emma

Men shit vad trist att du inte bloggar längre. Du är ju asrolig!

2009-04-06 @ 20:17:12
Postat av: Karro

Come back!

2009-11-18 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0