bra helg

den här helgen har vi faktiskt hunnit med mycket. i vanliga fall brukar vi oftast bara sitta hemma och uggla och typ tävla i sten sax påse eller se vem som kan äta mest godis utan att spy. MEN i helgen har vi alltså rent varit sociala och umgåtts med folk, människor!
i fredags var vi hos josse, simon och lille oliver och myste med let´s dance och ostbricka m.m
i lördags bar det av till vallen på middag/hockey, och sedan på kvällen kom johan och matte och såg film. Grand turino hette den och var jättebra!! jag höll på att flänna ihjäl mig på slutet men fick som skärpa mig eftersom vi hade främmande, så jag låtsades typ att jag var allergisk istället.
och idag har vi varit en sväng förbi peders bror med familj, och sedan till hans föräldrar i ursviken för att fika, och dom hade även bjudit dit mina föräldrar. sen blev det att jag och peder stannade och åt middag där sen.

just nu har vi en katt här hemma som är väldigt billig kan jag säga. vet Inte om hon håller på att bli könsmogen eller vad det är frågan om men hon jamar typ 24 timmar om dygnet och det är INTE kul kan jag säga. tips på vadfan man kan göra (förutom att ta hit en katthane och låta henne ligga lite) mottages gärna!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kastrera henne nu direkt, det är det snällaste mot katten. ;)

2009-02-01 @ 22:00:06
Postat av: emelie

skaffa p-piller fort som fan eller sterilisera henne ;)

2009-02-02 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0