en skitonsdag

jaha. egentligen har jag som inget att blogga om idag. idag är vi lediga från skolan för att plugga, självklart har jag inte öppnat böckerna än eller skrivit en enda bokstav på uppgiften. men det kommer väl så småningom.

i morse när jag vaknade hade jag bestämt mig för att jag måste börja ta tag i min viktnedgång igen. igår var jag visserligen och tränade, men när jag kom hem åt jag popcorn, chips, godis och mackor. imorse bestämde jag mig för att nu jävlar är det dags, och jag åt en nyttig frukost. sen for peder och jobbade och jag tyckte synd om mig själv och åt upp en godispåse och 4 bullar. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG??
så nu ska jag ta en lååång promenad hade jag tänkt.

doris har lekt i 2 dygn i sträck med en gummisnodd. hon bara älskar den, hon glömmer typ bort att hon ska äta och sova för hon bara leker med den hela tiden. om man försöker ta av henne den blir hon förbannad. en gång lyckades jag och la den i badrumsskåpet. tyvärr såg hon detta och hoppade upp först på toan, sen i handfatet, fick tag i snodden med hjälp av tassen, tog den i munnen, hoppade ner och började leka igen.
hon är jävligt smart egentligen. det märks att jag och peder inte är hennes biologiska föräldrar. heh.



Kommentarer
Postat av: J

men emma, tänkt såhär.. om du inte skulle äta otyggit mat så har du ju inget att träna bort! :P haha. och då skulle du ju kanske missa alla dom roliga frille passen! :P

2008-09-10 @ 15:37:07
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Emma

Idag är det ju Studentsportardag då studenterna ska vara hemma och sporta, så du kanske borde ta igen det med lite godis. :D

2008-09-10 @ 16:28:38
Postat av: Emelie

haha jag känner igen dom där symptomen!

fast jag brukar gå ut och gå sen tänker jag gud vad duktig jag har varit nu är jag värd lite godis! sen när jag ätit upp godiset är det som om det aldrig har hänt men promenaden skrivs typ in i kungens almanacka, det är bara det bra som räknas!!

katter är skumma! Glenn är förälskad i våran vattenskrapa vi skrapar golvet i duschen med, han brukar sova på den och sitta och bara titta på den och snurra den lite i typ 3 timmar sen om någon annan rör skrapan blir han sur :P

2008-09-12 @ 22:45:11
URL: http://emelienor.blogg.se/
Postat av: XONX

Trevligt :P

2008-09-12 @ 22:47:03
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: LITLE MISS LOUISE

Hallo hallo. Tkr du att jag ska byta bloggnamn? Tacksam för svar (:

2008-09-12 @ 22:47:25
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0