dagens bragdguld

dagens bragdguld går till mig själv. eller vad sägs om att  cykla hem en cykel med punka på båda däcken, i uppförsbacke och med 3 tuggummin i käften??

har jag förresten nämnt att jag har blivit värsta dansaren?? jag går en kurs nu som heter "dans lek och rörelse" och jag säger bara balettakademin here i come !!!!!
eller så får jag kanske återkomma när jag lärt mig kunna stå på ett ben utan att tappa balansen, eller när jag lyckas göra ett dansmove utan att antingen få ryggskott eller sträcka mig.

hursomhelst är det kul, men det är tur att man slipper se sig själv när man står där och försöker hålla reda på vars fan ens ben och armar befinner sig för stunden.

nu ska jag gå och pussa lite på min pojkvän. men jag skulle gissa att han är mer intresserad av att se HV vinna mot frölunda, hmm....

Kommentarer
Postat av: johanna

hej gumman.

jag kan tyvärr inte träna imorgon, ante fyller ju år så vi ska ha främmande. Kram!

2008-09-22 @ 11:53:24
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0