borta bra

jag och peder har bor hos hans föräldrar eftersom dom är i new york och har det trevligt. det roliga är att peder inte kan uttala new york så bra så om någon frågar säger han typ att dom är "utomlands" eller "i USA nånstans" eller "ute och reser" typ.
iaf så trivs jag skitbra här så jag kommer nog fråga om jag inte kan få bo i nåt av gästrummen när dom kommer tillbaka. doris trivs ännu bättre så hon lär nog klösa ögonen ur oss när hon inser att vi ska tillbaka till sjungande dalen och 40m2 igen.
peder är den enda som har hemlängtan, men jag tror snarare det beror på att tv:n där hemma är dubbelt så stor som den som är här, och att hans nya ps3 ligger där och väntar på honom.

nu ska jag äta lite av kickis goda bullar (om det är några kvar?) sen ska jag öva på en dans som vi ska kunna till skolan imorgon. jag ska börja med att dra för alla persienner så att ingen ska gå förbi och behöva bli illamående. jag är inte het för fem öre kan jag säga er.


Kommentarer
Postat av: karin

jag saknar dej.

2008-09-30 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0