konstnären

imorse fick jag för mig att jag var konstnär och kunde måla tavlor. eller jag såg en tavla på en hemsida och tänkte att en sån där vill jag också måla. sen höll jag på att skratta ihjäl mig när den var klar. fast mest var jag sur för att jag hade slösat massa pengar på nåt som inte blev bra.





(det är texten från låten One med U2)

det värsta är att imorgon kommer jag förmodligen att fara och köpa ännu mer material bara för att jag är så envis och vägrar ge mig förrän jag har gjort en hyfsat fin tavla ändå.

Kommentarer
Postat av: karin

emma den var ju skitfin. om du inte vill ha den så TAR jag den :P

2008-10-29 @ 09:18:29
URL: http://simma.webblogg.se/
Postat av: emma

jaa alltså grejen är att jag har målat över allt med vitt nu för jag tänkte försöka göra om den, haha :)

2008-10-29 @ 10:48:07
Postat av: emmamamman

Emma den blev ju jättebra!! Å dessutom är texten från den bästa låten som finns!!( och bästa gruppen)- Det kan inte bli bättre!

-Karin,JAG TAR DEN!..;)

2008-10-29 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0