it´s friday

tjenare tjenare

äntligen fredag och ikväll kör jag, peder och doris en riktig hemmakväll. vi har ätit världens godaste kyckliggratäng om jag får säga det själv. sen har vi ätit kladdkaka som inte var så värst god. sen har vi ätit godis. jag är sockerhög om man nu kan vara det, iaf känns det så och jag klättrar typ på väggarna snart för jag har sån överskottsenergi.
doris har ätit grädde och lekt med ett snöre i 3 timmar nu.
vi ser idol, jag hejjar på han från malta och på lars. vilka hejjar ni på? om ni nu hejjar.



hälsningar från oss. doris ville ej vara med på bild. (var upptagen med snöret)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej vännen! Tack desamma, jag hoppas ni får en riktigt mysig kväll:)

2008-11-01 @ 16:04:31
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0