mums!

idag har jag bakat jättegoda OCH supernyttiga småfrallor. MMmmm.. fast dom är ju oftast godast när dom är nybakta därför skyndade jag mig att stoppa in dom i frysen så fort dom svalnat så jag inte skulle äta upp alla.



ja, dom blev lite olika storlekar, jag vet. men vaddå, det kanske kommer en jättestor människa och en jätteliten människa som ska äta, och då är de ju bra att de finns bröd som passar alla!!

till middag blev det idag köttfärs och aubergine-gratäng. en ny favorit, helt klart! som tur var gjorde jag ganska mycket så det blev de ganska mycket över. så jag gissar att vi kommer att äta det nu i några dagar för de var så gott, hehe.



Kommentarer
Postat av: Johanna

smarrigt, give me the recept på gratängen!:)

2008-11-18 @ 20:47:30
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0