makeover

har gjort en liten makeover i "datahörnan" eller vad man ska kalla det. när man bor i en etta kan man inte direkt använda sig av ord som "datarum" eller "sovrum" eller "det andra rummet".

såhär såg det ut före:
 (klicka)

och såhär ser de ut nu:

    

fan vad svårt de är att ta kort och få det att se ut som i verkligheten! men jag tycker det blev mycket finare iaf. databordet är ommålat och det tyckte jag gjorde stor skillnad.

nu ska jag fortsätta julpyntadet, yes! johanna hade börjat så då kände jag att det var helt okej för mig att börja också.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, fortsätt pynta du!:) Jag kunde inte hålla mig längre så jag har redan börjat lite smått som du vet! :P

2008-11-24 @ 18:44:42
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0