inredningsnytt

nu när jag har kamera igen kan jag ju passa på och visa lite inredningsprylar som inhandlats under senaste tiden..
om nån är intresserad?





för att göra lite reklam för ICA kan jag ju säga att både vasen och den svarta "blomman" på bilden över och även ljuslyktorna på bilden under är köpta där. det känns lite pinsamt att berätta men dom kan faktiskt ha riktigt snygga grejer ibland. om man köper ljuslyktorna stödjer man dessutom rädda barnen- alltså ännu en bra anledning att köpa dem.



här ovanför är en ny tavla som jag målat. vi får se hur länge jag kommer att ha den uppe...



det här tavlan är min nya favorit.. men jag tror jag ska köpa en ny ram till den så den blir lite mer "Luftig" .. vi får se.

ja, de var nog allt. kubhyllorna anlände förresten idag! så nu ska vi bara få tag på en slagborr så åker som snart upp.. de kommer bli jättesnyggt tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0