i de västra urskogarna

jag befinner mig hos mamma och pappa för tillfället, dvs mitt ute i skogen. är hundvakt åt småvovvarna eftersom mampap är i fjällen (tror jag?) dom är nånstans i en stuga iaf.
peder är i burträsk och spelar hockey med några kompisar. eller hockey och hockey, dom har väl skridskor och en klubba iaf. förra gången peder var där var det en lillunge som hade tacklat honom så han ramlade omkull. det tyckte jag var jättekul. peder skulle hämnas den här gången om lillungen var där.

har hittat lite bilder på datorn här från när pappa fyllde 50. okej de var typ 5 månader sen men ändå. vi var i luleå hela familjen och de var jättemysigt.

  
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag skickar ett sms istället!

2008-11-02 @ 16:31:30
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Johanna

hello vännen. gick det bra att träna? :)

2008-11-04 @ 21:31:07
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0