bigass



titta på dom här bilderna på min katt doris och hennes svans. eller snarare: en svans och min katt doris. för är den inte sjukt stor? det är som att hon äter och äter och allt fett hamnar på svansen.
jag kan berätta att peder fick den där svansen i munnen en gång när han skulle busa med henne. och han höll på dö. han hostade och frustade och spottade hår i säkert 20 minuter. och han skrek: jag fick den där jävla bäversvansen i munnen, och nu har jag hår fulla käften!!

jag vet inte vad man ska göra? klippa den? amputera den? fläta den? hon borde ju som ha komplex för den man tycka. jag vet ju själv hur de är att ha en stor bakdel om man säger så.
eller så kanske hennes övriga kropp växer ikapp svansen snart. man kan ju hoppas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0