person sökes!

jag söker med ljus och lykta efter en person som kan:

- fixa DC på min dator, så jag kan ladda ner musik igen, så jag slipper gå och sjunga högt för mig själv hela dagarna (även grannarna skulle nog bli tacksamma över detta)
- fixa word på min dator
- borra i betongvägg (jag är för klen, men tavlorna måste upp!!)
- pumpa min cykel
- hålla reda på mina räkningar
- bära ner den där tunga jävla kartongen till förrådet
- skjutsa mig i sin bil när det spöregnar och jag inte vill förstöra frillan
- krama mig och säga att jag är snygg

denna person som jag söker får gärna vara av manligt kön. han får gärna vara rik, vältränad och het.
och såklart snäll, omtänksam och ärlig. inte allergisk mot pälsdjur och gärna aik-fan. helst duktig på att städa och laga mat. gilla barn. låta mig bestämma men ändå inte vara en mes. ge mig frukost på sängen.

är det för mycket begärt eller? för att citera linda bengtzing: "HUR SVÅRT KAN DET VA??"

Kommentarer
Postat av: J

exakt, hur svårt kan det vara? :P

2008-05-06 @ 21:37:52
Postat av: hannis

haha så söt du är :) men du hittar nog han en dag =) puss

2008-05-06 @ 22:16:08
Postat av: Emelie

haha Emma sådär stora krav får man inte ha tror jag!
skaffa en katt, dom är inte vidare bra på pumpa cyklar och sånt men dom är iaf kramsjuka ;)
är det bra annars?:)

2008-05-09 @ 10:02:56
URL: http://emelienor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0