ge mig en bil!!!!!!!!

alltså ni som har bil, ni ska bara veta hur lyckligt lottade ni är!! det är först nu när jag inte har någon bil längre som jag inser hur jävla bra det var, på alla sätt. nu måste jag cykla överallt istället, och det känns som att jag inte gör annat än att cykla hela dagarna, fram och tillbaka, kors och tvärs.
ser ni en person som är ute och cyklar är sannorlikheten stor att det är just jag!
är personen en tjej, och har cykeln punka på båda däcken, ja då är det nog förmodligen jag!
verkar denna tjej oerhört svettig, hör ni svordomar, och ser denna tjej ut som att hon håller på dö av kraftansträngning, ja då är det jag!

håll er då på i alla fall ett armlängds avstånd. det kan hända att jag är lite småirriterad.
men CYKELFAN RULLAR JU INTE ENS I NEDFÖRSBACKAR LÄNGRE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0