tips från coachen

tips från mig:

tryck inte i dig ett skrov med plusmeny och far och träna efteråt. du kommer att vílja spy.
använd inte skor med hål i när det är så här blött ute. du blir jävligt blöt.
köp inte en alldeles för tajt klänning på måndagen och tro att du ska kunna ha den på fredagen. för det kan du inte.
knäck inte backspegeln när du ska backa ut ur garaget. peter blir jävligt sur.
knäck den inte två gånger till under samma vecka. peter blir ännu surare då.

det var allt från mig. just nu är slutspel förövrigt det enda som existerar i min hjärna så jag ber om ursäkt för inaktiviteten här.



krossa HV!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra tips! Ska försöka med dem :)

2008-03-13 @ 08:29:27
URL: http://liihna.webblogg.se
Postat av: Emelie

hahahha Emma du slår allt, jag ska ge dig en helårs prenumeration på backspeglar i födelsedagspresent.

2008-03-13 @ 19:25:46
URL: http://emelienor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0