shopping och mello

i går blev det först stan med johanna och lite shopping. här kommer lite bilder på det som inhandlades..
image90¨
scarf från HM
image91
skor (ojdå, igen!) från din sko
image92
och sen lite smågrejjer

kvällen tillbringades hos jojj där vi såg melodifestivalen och jublade ikapp när vårat hatobjekt carola inte gick vidare. nu hejjar jag typ på nordman bara för att han har så skön röst och verkar vara lite sådär psykiskt sjuk så man tycker synd om honom. jag gillar också det att han hade gått UPP 10 kg inför melodifestivalen. det är mina takter det, nordman !!

nu ska jag använda min ansiktmask tänkte jag som jag köpte igår. det står på förpackningen att man ska göra en ungefär en gång i veckan (!) jag gör väl en ungefär 1 gång vartannat år så det börjar väl bli dags helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0