HAT

just nu är jag en väldigt hatisk människa. jag hatar allt och alla. idag var jag på stan och bara gick omkring och hatade folk.

jag hatar folk som går och håller varandra i handen,
som pussas, eller kramas
folk som är kära, eller lyckliga
småbarnsfamiljer
folk som är gravida (förlåt lollo)
folk som typ ska fira påsk
folk som måste le hela tiden
brevbärare
katter, kaniner, fiskar, ankor, ja alla jävla djur
americas funniest homevideos
folk som ska utomlands, eller till fjällen
folk som inte svarar på sms
vintern
den här lägenheten
måns zelmerlöw och marie serneholt
hela jorden


det enda jag inte hatar just nu är typ min nya jacka. för den är jävligt fin.
annars då? nä men de går åt rätt håll tror jag, iaf.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är lugnt Emma, jag förstår dig. Ibland är det skönt att hata allt och alla, man kan behöva det ibland. Men sedan kan det väl bara bli bättre?:)

2008-03-21 @ 14:48:38
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0