glädje!!!

image87
(bild: norran.se)


igår var det 1000% glädje när mitt älskade AIK säkrade elitserieplatsen för ännu en säsong. stämningen var på topp i skellefteå kraft arena och tårarna var inte långt borta när slutsignalen gick kan jag säga er. stort kramkalas med alla supporters man stått och följt laget med genom åren och kvällen kunde knappast ha blivit bättre!!

eller joo för sedan fick jag veta att två av våra bästa vänner ska ha barn!! helt otroligt spännande och kul! jag kan som inte fatta det riktigt... (och mest av allt är jag kanske lite avundsjuk :P) nu är det bara att hoppas att allt ska gå bra.

det är inte ofta söndagarna brukar kännas såhär trevliga. men med ett ton smutsig tvätt och ett 2dm dammlager över hela lägenheten så kommer det nog att hindra ändras på tids nog :P

Kommentarer
Postat av: Louise

Men vad är det jag ser? Är du tillbaka?!:) Wehey!

2008-03-04 @ 15:25:09
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0