what a lovely day!

den här dagen har verkligen varit bra. uppstigning kl.5, pigg som en lärka trallar jag in på toan och skådar mitt oerhört vackra och pigga ansikte i badrumsspegeln. påklädning och sminkning, sedan i väg på min racer-cykel, trallandes på frondas "vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.."
att det är ishalka och att dom inte hunnit sanda någonstans gör ju ingenting! nä, jag ramlar ju bara var tredje meter - men hej vad gör det, denna underbara morgon! synd att jag inte tog skridskorna istället, det skulle nog ha varit ett bättre transportalternativ, men det är lätt att vara efterklok!
kommer fram till busstationen, precis lagom i tid för att se bussen åka i väg mitt framför näsan på mig - men hej vad gör de, nu får jag bara stå ute och vänta  i 40 minuter i detta underbara väder och bara frysa ihjäl litegrann till nästa buss kommer! vad bra att jag glömde långkalsongerna just idag också!

väl framme i umeå har vi en helt underbar dag i skolan med redovisningar i 6 timmar, superkul!
sedan åker jag buss hem igen och det första mina ögon skådar när jag kommer hem är det diskberg som peter lämnat efter sig - så himla gulligt av honom!

så... hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0