tjeeena

idag har mina bamboo-örhängen äntligen kommit. dom var faktiskt jättefina även i verkligheten så jag är som nöjd. observera att jag beställde dessa innan mitt shoppingförbud inleddes, jag har alltså inte brytit pakten!! (än...)

image68image70

idag har jag också haft första dagen på praktik-kursen. jag är på samma förskola som sist och det är jätteskönt.. barnen hade saknat mig "varje dag sen jag var där sist" ( i september) som dom uttryckte det.
så idag har vi spelat spel, lekt tarzan i skogen (jag var tarzans mamma, en apa, vilket dom tyckte var jättekul) och även haft ett hett hockeyderby mellan aik och clemens. behöver jag säga vilket lag jag tillhörde? det enda jobbiga är kombinationen spela med barn och att vara jävligt dålig förlorare. man kan ju liksom inte bli arg på "lisa", 4 år, för att hon släpper in ett mål eller gör ett dåligt pass. man får bita sig lite i tungan, helt enkelt. och tänka att det är inte VM i hockey det här emma, det är en pedagogisk aktivitet utomhus med barn i förskoleåldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0