soffa

jag vill verkligen, verkligen ha en ny soffa!! ska försöka sätta ut den vi har på blocket och se hur mycket man kan få för den.. den ser ju typ helt ny ut egentligen (frånsett att det är spillt lite målafärg på den, men det går nog få bort!!)
hittade dessa två soffor som jag verkligen gillar, och som inte var såå värst dyra heller:

image47
den här är från mio, gillar modellen fast jag skulle nog vilja ha den i lite mörkare grått..

image48
och den här är från europamöbler.. det är ju ganska praktiskt med en hörnsoffa egentligen.. de ryms ju rätt många, men samtidigt tar den upp typ hela jävla rummet också.

vad tycker ni är snyggast? skinn eller tyg? och vilken modell?

Kommentarer
Postat av: J

jag tycker helt klart tygsoffan är snyggast!

2008-01-18 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0