snart sjuk.

jag skulle kunna slå vad om typ en miljon att jag kommer att bli sjuk innan denna praktik är över. ALLA barn är nämligen mer eller mindre sjuka. det snoras överallt (även PÅ mig) det pillas kusar som kletas här och där och det hostas i ansiktet på varandra. dagis måste ju vara den största bacill-skapande/frodande enheten som finns. synd bara att alla ungar är så underbart söta och fina att man kan ju inte låta bli att kramas med dom ändå. därför handlar det förmodligen bara om dagar innan jag själv kommer stå där med snoret rinnande.

dagens roligaste fråga:
pojke, 4 år: brukar du äta dockor?


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha DOCKOR!
asså barn är mest olika ibland!
vi måste styra nått snart Emma! :)

2008-02-26 @ 09:35:51
URL: http://emelienor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0