skola igen.

jahapp. imorgon börjar skolan om igen.. uppstigning ca 05.00. sedan sova lite i duschen, nästan drunkna, sova när man äter frukost, sova (ramla) när man cyklar till bussen, sova i bussen, dreggla på den man sitter bredvid, snarka lite, prata lite i sömnen, osv osv.

idag har jag kört lite skoter. eller peter kör och jag sitter bakom och håller ett krampaktigt grepp om hans midja. dessutom har jag så mycket kläder på mig att jag ser ut som en michelingubbe (stavning?) och kan knappt röra mig, dessvärre knappt heller andas. ibland skriker jag 'tjohooo' när vi åker över ett gupp eller nånting, men annars sitter jag mest och blundar och ber till gud att vi ska överleva. det gjorde vi.

Kommentarer
Postat av: Karin

emma sånt måste du ju berätta! vi ska luncha, jag saknar dej..

ps, allt detta tjat om mattan, nu känns det som om min matta också är ful?

2008-01-14 @ 00:12:20
Postat av: emma

karin: kan du kanske onsdag ?? möjligtvis torsdag?

mattan är inte ful i sig ju. den bara inte passade just där!

2008-01-14 @ 17:48:14
Postat av: Karin

möjligtvis torsdag skulle jag säga, eller i och för sig möjligtvis imorgon skulle funka. möjligtvis skickar jag ett sms till dej och hör vad du tycker!

2008-01-15 @ 17:14:33
Postat av: emma

karin: möjligtvis kan du göra det.

2008-01-15 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0