övergiven

det finns inte så mycket att göra när peter uppenbarligen föredrar sin skoter framför mig dagar som dessa, dvs dagar då snö existerar. så vad ska man hitta på? att följa med var det ju inte tal om heller, tydligen går det så sakta om jag ska sitta därbak, vaddå, så tjock är jag väl ändå inte?
nä, men jag ska låta pojkarna leka med sina leksaker ifred. de brukar inte ta så lång tid innan dom är på väg hem igen ändå, då det antingen är någons skoter som vikt in årorna eller någon av dem som brytit armen.

just nu är jag i valet och kvalet om det blir en frossa-i-godis-dag i soffan eller om jag faktiskt ska bege mig ut på en långpromenad. alternativ 1 känns betydligt mer lockande måste jag säga, medan alternativ 2 är lite av ett måste inför beach 2008. jag funderar därför på att slå två flugor i en smäll och faktiskt promenare till COOP för att köpa lite godis och sedan promenera hem igen. för att sedan trycka i mig godiset såklart, men jag blir ju lite mer välförtjänt av de efter promenaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0