oops...


när datorn var ny råkade jag spilla typ 1,5 liter coca cola i tangentbordet, så det är typ bara vissa siffror och bokstäver som fungerar, och det är även lite (väldigt) kladdigt. peter var inte så nöjd på mig då.

för någon vecka sedan satt jag och målade naglarna vid datorn (såklart, var annars?) och råkade stöta till nackellacksflaskan så det kom nackellack i hela tangentbordet. knallrött dessutom, men jag fick faktiskt bort det mesta med aceton.  peter var ännu mindre nöjd på mig då.

och nu har jag lyckats igen!!!  peter kommer att mörda mig när han kommer hem! han har nämligen gett mej både mat-förbud och måla-naglarna-förbud vid datorn  däremot smyg-gör jag alltid dom här sakerna när han är borta, och så även idag. och nu har jag lyckats med att tappa ner en macka upp och ner på tangentbordet, så det är smör fanimej överallt, och lite leverpastej och gurka. 

ska försöka ta några tops och se om de går få bort det värsta...

jäkla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0