matta

har köpt en ny matta idag, men jag kan som inte bestämma mig för om jag tycker det blev bra eller inte??
vad tycker ni?? (jag vet att ni aldrig brukar kommentera men nu behöver jag faktiskt hjälp!!!) ni kan ju faktiskt skriva anonymt!
image40image42

måste verkligen bestämma mig snart. annars kommer jag förmodligen att hinna spilla typ rödbetssallad eller nåt liknande på den och då går det ändå inte lämna tillbaka den.

igår när jag skulle gå och lägga mig var det förövrigt kolasås i sängen (på min sida) hmmm...

KOMMENTERA NU!!

----
obs! den är svart-vit. om ni likt johanna är färgblinda (:P)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker inte riktigt att det passar, men sånt där är så individuellt

2008-01-09 @ 18:45:58
Postat av: Elin

Glömde att säga att du har superfina tapeter!

2008-01-09 @ 18:55:27
Postat av: Karin

emma, vi har en likadan i köket. jag tycker den är jättefin :)

2008-01-09 @ 21:04:17
Postat av: emma

elin: tack för din ärliga kommentar. jag håller med om att det inte riktigt passar.. mattan i sig tycker jag är snygg men njaa..

karin: ja, då förstår jag ju att du gillar den : )

2008-01-10 @ 11:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0