klippning

alltså varför känns de aldrig som de blir bra när man klipper sig? jag tycker alltid att man ser ut som ett pucko när man är klar, och idag som ett pucko med lugg. och sen frågar frisörskan om man tycker det blev bra, och man nickar och ler stelt medan man egentligen håller på att börja flänna inombords. och det handlar ju inte om att hon är dålig på att klippa eller nåt, utan de är som att det inte är meningen att jag ska kunna ha någon frisyr, för jag passar rent inte i nåt!!

image49
detta är iaf min nya lugg och jag.
man slipper iaf bry sig om att noppa/måla ögonbrynen nu. det är ju alltid nånting..

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Du blev ju hur fin som helst!
=)

2008-01-18 @ 17:32:58
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: J

det blev ju jättebra emma! :)

2008-01-18 @ 19:14:43
Postat av: Karin

du är tokfin och du vet det!
sara har samma frisyr! haha ifall det skulle intressera:P

2008-01-19 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0