joooobbbbbbbbbbbb

jag: i veckan vore det bra om jag kunde få vara ledig. jag måste hinna göra klart uppgifterna från skolan. (och jag har ändå ställt upp och  jobbat hela jävla lovet !!!!)
chefen: ja men visst, det är klart, jag har full förståelse för det!

en dag senare

ring ring

chefen:
hej emma
jag: hej (och vad fan vill du nu då?)
chefen: jag tänkte om du kunde jobba torsdag fredag lördag söndag i veckan?
jag: njaa.. aså jag hade ju som tänkt vara ledig, (i helvete heller!!!!)
chefen: det är typ ingen annan som kan
jag: hmm.. ja de kanske skulle gå då. (NEJNEJNEJNEJ!!!)
chefen: ja men då skriver jag upp dig då. tack, jättebra!!
jag: jo gör det. det var så lite så. (GAAAAAAAAAAAAAH!!!)

jag skulle behöva gå en kurs i hur man säger nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0