jäkla matta.

den där jäkla mattan har hållit mig sömlös i natt. ibland kan jag verkligen inte bestämma mig och då ska jag ligga vela och vela tills jag blir knäpp! det lutar iaf åt att jag faller för grupptrycket 3 röster mot 1 och lämnar tillbaka den. eller egentligen blev det 3-2 men jag räknar inte peters röst för han märkte ju knappt att vi hade en ny matta där förrän jag påpekade det.

och alla säger att jag måste ju bestämma själv och att det är ju ändå jag som ska bo där. men det är ju inte så kul om alla som hälsar på tänker fan vilken ful matta. eller hur?

så det blir nog att lämna tillbaka den, vilket iofs känns ganska bra för då kan jag ju shoppa något annat för pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0