home sweet home

här kommer några bilder från hemma hos oss...
image30
trappen

image33image32

hallen


image34
toa

image35
vardagsrumsfönster

JÄVLA FAN! kameran och bilderna vill inte riktigt samarbete med mig !!!!! så ni får nöja er med dessa, om ni ens ser vad de föreställer?? fler bilder kommer kanske sen nån gång.. när jag lugnat ner mig lite.. man tycker man har fint innan man tar kort sen på kortet ser det typ ut som hej-kom-och-hjälp-mig (att inreda) !!!!
sen har jag kommit på hur fruktansvärt FUL våran soffa är. den passar verkligen inte in och den är typ bajsbrun.  vem kommer på att köpa en soffa som är bajsbrun? jo jag för typ 2 år sen. måste ju typ ha haft nåt hjärnfel eller nåt. därför visar jag inte så mycket av vardagsrummet för jag skäms lite.

jaja. kommentera gärna. (bara snälla saker, annars får ni spö.)

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj nu var det ett tag sedan jag var inne här men jäääklar vad snyggt ni har det!:)

2008-01-15 @ 11:20:28
URL: http://chiqquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0