herreGUD!

för att förstå fortsättningen av detta inlägg så måste ni veta två saker:
1. att jag är den största hockeynörden på jorden, ungefär.
2. vem det här är:
 
ledtråd: det börjar på M och slutar på ikael Renberg

nu till själva grejen: jag sitter och pratar med en klasskompis om lite allt möjligt, och vi kommer in på ämnet hockey, skellefteå aik, osv osv.. då kläcker tjejen ur sig: Mikael Renberg, ja de är ju min storebror!

ja, om vi säger såhär, helt plötsligt förvandlades jag från att vara hennes snälla, småroliga klasskamrat, till att bli hennes groupie typ. det spelade ingen roll att jag lugnt försökte tänka att hon var ju trots allt fortfarande min klasskompis precis som för typ 2 minuter sen, för samtidigt var hon ju också MIKAEL RENBERGS LILLASYRRA!

och jag försökte sitta och lyssna när hon pratade och verka helt oberörd men hela tiden tänkte jag t ex på hennes mun, ja den var ju lite lik RENBERGS. och ögonen, ja dom påminde ju faktiskt lite om RENBERGS. och håret då? ja kanske om hon klippte sig lite så skulle hon se ut precis som RENBERG. och sen ringde hennes telefon och jag hör såklart mig själv säga: ÄR DET RENBERG !!! ???

det var inte det...

näe, tammejfan, detta måste firas på något sätt! MAX nästa, det är allt jag har att säga!

Vänliga hälsningar /Mikael Renbergs lillasyrras klasskompis

Kommentarer
Postat av: Karin

emma, man kan inte annat än att älska dej.

2008-01-25 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0