helg.

jahapp, då var det helg igen!! efter en väldigt avancerad och svårbemästrad lunch (snabbnudlar med ketchup) sitter jag här och funderar vad fan man ska hitta på idag! i vanliga fall hade jag nog farit ner till stan och shoppat ett och annat klädesplagg och förmodligen också någon ljuslykta, men eftersom jag har mitt shoppingförbud är ju detta inte längre ett alternativ.


självklart känns de som att jag aldrig någonsin  varit i så stort behov av en ny tröja eller att göra om i sovrummet litegrann som nu. hmm.. kan man söka hjälp för sånt här?

nu ska jag åtminstone sätta mig och betala alla räkningar och efter det kommer jag förmodligen  inse att det inte finns några pengar kvar till en eventuell shoppingtur, vilket kanske kan vara bra?!

funderar dock starkt på att fara och trösthandla lite mat på COOP. handla som handla liksom.. det ger kanske samma kick??

en sann shopaholic har talat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0