gott nytt år!

gott nytt år "alla" kära läsare! det är ganska roligt egentligen för det är ingen som läser min blogg men ändå skriver jag som att jag har typ tusentals läsare och som om massor av folk verkligen bryr sig om vad jag skriver här.

alla andra bloggare radar typ upp vad som har hänt i deras liv under 2007, men med tanke på att jag knappt minns vad jag åt till frukost i morse eller vilken dag det är idag så har jag inte så mycket att komma med på den punkten.
två saker minns jag dock som är värda att nämnas, vi åkte till thailand (för visst var det i år?? eller var det förra året??) i 3 veckor, och hade det hur underbart som helst, och sedan köpte vi radhus (det var fan i år!!) och här trivs vi jättebra. sen minns jag inte så mycket mer. fan har jag typ nån början på demens eller alzheimers eller vad är det frågan om !

mina nyårslöften blir precis som tidigare år att äta mindre godis, kakor, bureburgare och pommes. att träna mer, och försöka vara snäll, även under mina pms perioder.
jag kommer förmodligen att bryta dessa löften redan idag, alternativt imorgon.

här kommer en bild från gårkvällen och maskerad/nyårsfesten vi var på. erkänn att vi var rätt heta?
image23
fr v: ante, peter, jag, och martin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0