fullt upp

jag ber om ursäkt för min inaktivitet, eller vad det heter,men jag har haft fullt upp. gårdagen tillbringades med att först sova till 12-snåret ungefär, vilket såklart var väldigt jobbigt, och sedan avverkade jag 7 avsnitt á 40 minuter av gossip girl, även det väldigt ansträngande. så ni förstår, ibland finns det viktigare saker att göra helt enkelt!

på kvällen åkte vi och skulle bowla. det var jag + fyra killar. eftersom jag är världens sämsta förlorare vet jag egentligen inte varför jag följde med överhuvudtaget, eftersom chansen att jag inte skulle få spö var typ obefintlig.
jag är verkligen sämst på att bowla. sen är jag så jäkla klen också att jag orkar bara lyfta barnkloten, men jag har för feta fingrar så dom fastnar typ i hålen, och hur lätt är det att kasta iväg klot-helvetet då tror ni ? peter fick kasta mina sista kast då jag lämnat walk over för länge sen. resten av kvällen tillbringades med att sura lite (mycket) i soffan och tröstäta godis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaså, så du har fastnat i gossipgirl du också? :)

2008-01-12 @ 21:56:11
Postat av: emma

ja, men skämtar du. hur bra är det inte!!!

2008-01-12 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0