förlust.

just hemkommen från kvällens hockeymatch. eller förresten, den är redan förträngd, de har inte ens varit hockey idag. och vi har framförallt inte förlorat med 5-1. och vi har verkligen inte fått ytterligare 2 spelare skadade, så vi typ inte har nåt lag kvar lagom till dom avgörande matcherna. det har aldrig hänt, helt enkelt.

imorgon ska jag klippa mig, mitt hår har verkligen växt som ogräs och är så ofräscht att det är inte sant. de är så långt nu att de går inte ens göra nån frisyr och ordet volym existerar inte ens. jag känner mig typ som hjalle och heavy, minns ni dom? dom var typ med i det här på rymmen. och dom hade långt hår båda två, som hängde och slängde, ungefär som mitt gör nu. man kanske skulle bli hårdrockare.

image46
hjalle och heavy

frågan är iaf hur jag ska klippa mig, jag är sugen på att klippa lugg igen för de var ett tag sen. samtidigt vet jag att jag brukar stå ut med luggen i ungefär 10 minuter efter att jag gått ut från frissan, och sedan sätter jag typ upp den med lite hårklämmor istället, för den är bara i vägen.

jaja, vi får se hur jag gör. kanske ska chocka lite, kanske slår till med en tuppkam eller så gör jag en "britney" och rakar av alltihop. vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0