dagen efter

jahapp då har man släpat sig upp från sängen i alla fall, och det kändes som en insats värd bragd-guldet bara det.
gårkvällen var trevlig, luggen och jag kom rätt bra överrens. ju fler cider jag drack desto mindre störde jag mig på den, vilket ju var bra, men också något som ledde till huvudvärk och illamående idag.

jag har ännu inte lyckats få i mig någon mat, seriöst, vad kan man äta när man är bakis? det finns typ bara två alternativ för mig och det ena är pizza med bearnesås och det andra superskrov med plusmeny. nyckelordet är FETT och behovet av det är stort.

nu ska jag försöka bli människa igen, eller ja, så gott det går iaf.



peter har förövrigt äntligen märkt att jag klippt mig, de tog ju bara sisådär två dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0