älskade vän.

image39
jag vill härmed utfärda en allmän varning - don't drink and use mobile telephones.
vad som hände med min rosa älskling vet jag inte riktigt, men när jag vaknade för någon helg sen efter en blöt kväll ute, fungerade den helt enkelt inte. jag har tagit isär den och den luktar ungefär som den här doft-grejen vi har i toastolen här hemma, så jag undrar om den kanske fått sig en liten simtur där? jag minns nämligen att ägaren till denna stackars mobil tillbringade en stor del av kvällen hängandes över just toastolen.

tänkte försöka lämna in den på garantin då den ändå är nyköpt, men självklart har jag ingen aning vart jag lagt kvittot och allt sån där tjoller.

det här börjar bli lite jobbig, min förra mobil råkade jag tappa ner en spegel på. (ja, det är sant.) jag stod och skulle rengöra badrumsspegeln och helt plötsligt ramlade den ner rakt på min mobil som av någon anledning låg på tvättställskanten. eftersom spegeln också gick i tusen bitar var det kanske där min otur började??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0