sundsvall-shopping

emma+sundsvall kunde inte bli annat än lite shopping, även om jag faktiskt lyckades skärpa till mig rejält och bara handlade några saker. här kommer några bilder på sakerna jag helt enkelt inte kunde motstå:
 matta, ikea, ser lite konstig ut på bilden men,,,  (vad är det med mig och mattor egentligen???)
"träd" och ljuslyktor, ikea. som jag inte riktigt vet var jag ska ha än...
jättefin kjol, hög mida, från HM
skor från dinsko.

ja det var allt. eller okej jag köpte en vattenkanna också men det känns kanske inte så intressant.
hursomhelst,  jag känner mig jätteduktig. mitt shoppinmissbruk fick inte ta över utan jag hade full koll på läget helt enkelt!!!! i'm proud!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trädet var riktigt coolt! Fina grejer i övrigt!
Ha en bra dag!

2008-02-27 @ 14:32:07
URL: http://chloes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0