kläderna

kläderna från HM som jag "råkade" beställa kom igår. allt passade faktiskt!!! jag behöver bara gå ner ungefär 10 kg först. men de ska inte bli några problem!
jag känner att jag står litegrann i en vägskäl just nu, antingen tar jag tag i detta med motion och god kost för att kunna visa mig för allmänheten under beach 2008. eller så kommer jag tillbringa sommaren insvept i nåt typ av lakan för att folk inte ska se mina 78 mag-valkar och 15 dubbelhakor.
jag återkommer när jag bestämt mig för hur det blir.

idag har jag satt upp pjäsen rödluvan och vargen med barnen och tro det eller ej men det hela gick ganska bra och de slog inte ens ihjäl varandra. sedan har jag bland annat försökt medla i ett hett och agressivt deg-krig, och läst typ 17 sagor för de ville bara höra mer mer och meeeer. jag har också försökt planera alla samlingar för nästa vecka men jag vet inte om det bara är jag eller visst fungerar hjärnan jävligt dåligt på fredagar?

Kommentarer
Postat av: J

den fungerar väldigt segt på fredagarna. iaf min:P

2008-02-15 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0