hmmm

efter 3,5 år tillsammans (eller är det 4,5?? vet fan inte...) så tror min pojkvän fortfarande att jag kommer offra att se aik-luleå på lördag för en middag hos hans mamma. hur fel kan man ha??

själv har jag just tagit ner julbelysningen ute. det är lite pinsamt för det är ju ändå typ mars nu. men de har som bara inte blivit. eller för nån vecka sen tog jag steget att faktiskt rycka ut kontakten så att det inte skulle lysa längre. då syntes det inte lika mycket att det fortfarande var kvar. men det känns som att jag tävlar lite med en granne vem som kommer att ha kvar det längst... och nu fick dom vinna. för mamma och pappa ska komma hit idag.

trevlig helg på er!!!!!
eftersom jag typ är sjuk ska kvällen tillbringas framför tv:n frossandes i chips, kakor, och allt vad jag nu kan hitta som är tillräckligt onyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0