fan alltså

rösten har typ försvunnit nu. förstår ni hur frustrerande det är att inte kunna ägna sig åt sin favoritaktivitet?? nämligen att prata. peter å andra sidan verkar tycka att det är ganska skönt och fridfullt här hemma nu. själv blir jag förbannad på han för att han inte förstår mina gester och pekningar och charader som jag tvingas använda mig av för att göra mig förstådd. fan alltså, tänk om jag har blivit stum på riktigt?? om jag aldrig kommer att få höra min vackert klingande stämma igen!!

idag köpte jag förövrigt semlor. det var GOTT!  varför hålla sig till fettisdag när man kan ha både fetmåndag, fetonsdag, fettorsdag och fetfredag? och varför inte lördag och söndag också när man lix håller på??
jag köpte två semlor men peter sov fortfarande när jag kom hem för han hade jobbat natt. så jag åt upp min och sen väntade jag faktiskt ganska länge (typ 2minuter) på att han skulle vakna, men de gjorde han inte. så jag åt upp hans också för jag tänkte det är ju onödigt att den ska stå där och bli gammal.

nä hörrni, om man skulle gå och leta upp numret till de stummas-riksförening eller nånting.

Kommentarer
Postat av: karin

ta hand om
the röst, emma ;P
näe men, det löser sig snart ska du se.

2008-02-02 @ 11:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0