dagens roligaste.

pojke, 5år, helt förstörd: EMMA !!! MÅSTE MAN GIFTA SIG???

stackarn. han blev lite lugnare när jag sa att det måste man inte.

jag tror förresten att jag håller på att bli sjuk igen.. jag är tät i näsan som fan, och måste ha munnen öppen hela tiden för att kunna andas överhuvudtaget. detta resulterar i att jag ser ut som om jag inte riktigt har alla får i hagen om vi säger så. eller alla skor i skostället. eller hur man nu brukar säga. ni fattar va?
sen är det så tråkigt för det är som om alla smaklökar har försvunnit så inget man äter smakar nåt. det är liksom inte ens roligt att äta choklad längre. jag skulle lika gärna kunna äta hundbajs för jag känner ändå ingen smak.
undra om det är nyttigt?

PS! det är så roligt när ni kommenterar!! fortsätt med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0