jag lever.

julmaten är uppäten, paketen öppnade, och jultomten bortom synhåll. julhysterin börjar ha lagt sig och jag tänkte väl som mest meddela att jag faktiskt lever, även om bloggen varit rätt så död på sista tiden.

igår blev det utgång som inte riktigt var planerad men ändå jättekul. det var längesen jag festade överhuvudtaget så man blev typ fnissig och rund under fötterna  bara genom att titta på cideretiketten, typ.
 


en av oss verkar ha varit lite mer dragen igår...??

ändå är det jag som mår sämst idag. jävligt orättvist.

imorgon är det jobb som gäller och sedan bär det av till hemavan. jag har köpt ett par nya, rosa, jävligt heta, snowboardglasögon, så jag säger bara en sak: se upp i backen!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0