helgen

världens tråkigaste inlägg om vad som har hänt i helgen:

fredag: (det kanske inte räknas till helgen iofs?) var christoffer och madde här och vi såg idol och spelade spel, kampen mellan kvinna och man. det visade sig att kvinnorna var det smartare könet och det var de väl ingen som blev direkt förvånad över.

lördag: jobbade 13-17, sen blev det hockey, har dock förträngt slutresultatet. sen for vi till janina och jocke och spelade spel. fan vilka spelnördar vi verkar ha blivit. iaf så spelade vi lika par leka bäst, jag och peder förlorade 3 gånger (jag vägrade sluta spela förrän vi hade vunnit) sen kollade vi på klockan och den var typ 2 på natten så vi insåg att vi kanske borde åka hem. peder fick nästan sova på soffan för det var helt klar hans fel att vi förlorade.

söndag: åkte till vallen för det årliga pepparkaksbaket. sedan hem för att jobba hela kvällen. och nu sitter jag här och äter skumtomtar så in i helvete.

Kommentarer
Postat av: Janina

haha, men kul var det! Jag gillade den om grannen som ni fick! :P Det tycker vi absolut att vi ska göra om! Kramar!

2008-12-10 @ 15:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0