trött, irriterad och svettig.

ja, rubriken säger i detta fallet allt. om 2 timmar åker vi till hemavan och någon (jag) kom på att jag måste hinna tvätta, packa och städa lägenheten innan dess. dessutom duscha, göra pannkaka och renbädda.
vad fan hände med semestern?

för att få mig på ännu sämre humör har grannen bestämt sig för att renovera hela lägenheten just idag, och det låter som att en slagborr är på väg att borra igenom till min lägenhet när som helst. och är det inte en slagborr så är det ljudet av en slipmaskin eller en såg eller fan själv. jag blir G A L E N.

men som sagt snart åker vi, och i hemavan är det förhoppningsvis lugnt och skönt.
bilder utlovas när jag kommer hem, om jag inte har gått vilse på nån fjälltopp någonstans...

Kommentarer
Postat av: J

men gumman då, det låter som att den här trippen till hemavan är just vad du behöver! hoppas ni får det jätte mysigt! kramkram!

2008-08-21 @ 11:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0