tapetserarn herself

gissa vad jag kom på att jag skulle göra imorse då?
jo, tapetsera köket.!
själv.
iklädd endast nattskjorta började jag slipa väggarna, skära till tapetvåder, och kleta tapetklister. 6 timmar senare var jag klar, stolt som fan.
okej att det är lite bubblor på en del ställen samt att mönsterpassningen inte är 100, men vaddå,..... vad mer kan man begära av en som aldrig tidigare tapetserat, som har världens sämsta tålamod, och som dessutom har en katt som nödvändigtvis ska följa varje rörelse man gör.

det blev iaf mycket bättre än tidigare, och det är väl huvudsaken?






jag tänkte nästan ta en bild på mig själv också stående framför mitt konstverk. men med tanke på att jag har svettats typ 100 liter idag, att jag har tapetklister över hela mig, samt fortfarande nattskjortan på mig, så låter jag nog bli.

imorgon kommer fjällbilderna, de vill ni väl inte missa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag väntar med spänning på era fjällbilder! :)

2008-08-26 @ 10:21:17
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0